HTML Tab
-
Als ik een nieuwe pagina maak dan moet je normaal gesproken een WYSIWYG tab en een HTML tab zien. Maar ik zie nergens mijn HTML tab. Ik zie het volgende: http://awesomescreenshot.com/03ducu0d0
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Thnx!!!!
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
Het onderwerp ‘HTML Tab’ is gesloten voor nieuwe reacties.