stapvan
Aangemaakte reacties
-
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Het groene vlak is geplaatst.
Ik heb gevonden dat ik niet “visited” maar “active” moet hebben. Echter begrijp ik het niet helemaal. Onder stap finishd staat een uitbreiding: http://css.maxdesign.com.au/listutorial/roll_master.htm
Waar moet je de
– add id=”active” to the “LI” element associated with the current page
Plaatsen?Als ik de acitve in de css plaats werkt het niet.
Een vertraging (om het menu langer actief te houden) werkt alleen in javascript dus daar begin ik nog maar even niet aan.
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Een aantal van mijn eigen vragen al kunnen beantwoorden. Toch nog even een vraag?
Hoe maak ik in CSS een groene vlak om het actieve woord in het hoofdmenu?
Klopt het dat als ik op “home” gedrukt hebt dat dit dan “visited” is? Ik wil het sub menu namelijk uitgeklapt houden als er op geklikt wordt.
alvast bedankt.
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Oké tnx, echt wel fijn!. Dan ga ik me daarin verdiepen. Nog wel even een paar vragen.
– Nu is het menu in hoofdletters terwijl dit niet in het admin panel is.
– Is het mogelijk om bij Home (de landingspagina) alvast een uitgeklapt menu te hebben. Ook als je op een andere pagina klinkt met een submenu.
– Ook zou ik submenu’s als je overheen gaat nog 5 seconden willen staan.
– Het meest ideale zou zijn dat zodra je een pagina naar een submenu gat dat de grijze balk op het deel van het wordt dezelfde kleur groen wordt als de balk eronder. Kan dit met CSS
Al deze vragen hebben betrekking op het CSS gedeelte. Ik zou graag weten of ik dit moet veranderen in CSS of ergens anders.
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Ik was het primary vinkje vergeten. Hij doet het nu beter.
Volgens mij zet hij ze onder elkaar omdat het “menu” (de 3 worden dan korter zijn als wat er onder moet. Dat ga ik gelijk even testen 🙂
Maar tnx man! Dtt is wel wat ik wilde 😀
Hoe pak ik het aan met de stijl?
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Check! 🙂
Het menu is weer in beeld. Er word een standaardlijst (verticaal onder elkaar) van gemaakt. Zie website
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Werkt niet, dat had ik gister ook geprobeerd.
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Echt super bedankt!
Ik heb je uitleg stap voor stap uitgevoerd maar het werkt helaas niet. Ik zie geen menu meer.
In eerste instantie had ik de “main navigation” als 2de menu ingesteld waardoor het eerste menu nog zichtbaar was. Helaas dat menu verwijderd en nu is er dus niks meer zichtbaar.
Wat doe ik fout? Ik heb het allemaal 2x nagelopen.
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Mmm, dat laatste leek me wel wat maar ik heb overal gekeken maar kan nergens de “%cats” vinden die nodig is om een extra widget gebied te plaatsen. Heeft iemand suggesties?
Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Uitbesteden is ook geen optie. Ik had max 20 euro in gedachten maar het schijnt voor iedereen klus te zijn van bijna 2 uur.
Is het CSS bestand wat bij het gebruikte thema zit kennen ze wel de class “sub-menu” maar ik kom hem niet tegen in de stylesheet. Ik heb wel geprobeerd de inline functie te plaatsen (in menu) maar dat werkte niet goed.
Welke moet ik hebben?
Is dit anders een geschikte oplossing?
http://forum.bytesforall.com/showthread.php?t=10816Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Ik kom er niet uit, wordt er helemaal kriegel van. Er zijn zoveel codes dat ik geen idee heb wat ik aan het doen ben.
Bedankt voor de uitleg.
Ik ga het denk ik maar uitbesteden.Forum: Thema en CSS/opmaak
In antwoord op: Een mooier submenu maken.Bedankt voor je reactie. Ik weet iets wat van HTML en van CCS kan ik wel iets vinden maar zelf nog nooit gemaakt.
Als ik jouw reactie begrijp dan creëer ik dus nog steeds een dropdownmenu waarbij het menu niet in het groene komt maar er overheen?
Ik ga direct je link doorlezen.