Nederlands
Forums
(@pseverijnen)
2 jaren, 1 maand geleden
Dank Guido voor jouw reactie. Ik ben een beginneling met het bouwen van mijn website (vroeger liet ik dat over aan goed betaalde bureaus) dus moet ik jouw reactie even goed bestuderen. Indien nodig kom ik er graag op terug.
Groeten van Piet