• Hallo,

    Onze website: http://www.telexis.nl is niet te bereiken via Internet Explorer. Ofwel er kan geen verbinding worden gemaakt, of de website laadt erg traag en niet alles wordt op de juiste manier getoond.

    Het vreemde is dat de www ook verdwijnt bij het intypen van de website URL, dit terwijl in onze instellingen de URL staat ingesteld als http://www.telexis.nl

    Mijn vraag is dan ook hoe ik dit kan oplossen en hoe het kan dat de website op elke browser werkt behalve internet explorer.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Groet,

    Nick

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Goedemiddag Nick,

    Even jullie website via IE benaderd, geen enkel probleem tegen gekomen ?
    Ook via Firefox, die ik normaal gebruik, geen enkel probleem.
    Overigens laat ik vrijwel altijd de www voor een website weg, zelden tot nooit een probleem mee gehad. De gekozen website opent netjes.

    Succes, Frank…

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Het onderwerp ‘Website werkt niet in IE’ is gesloten voor nieuwe reacties.