Thema
-
Hoi
Ik heb het thema Brooklyn geïnstalleerd, verwijderd wegens problemen (idem een aantal pagina’s verwijderd) en terug geïntalleerd. Eigenlijk heb ik 2 demo’s geïnstalleerd waardoor het een rommeltje werd 🙁 . Nu heb ik alles weer verwijderd om compleet opnieuw te starten.
Kan iemand me hiermee helpen aub.?
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
Het onderwerp ‘Thema’ is gesloten voor nieuwe reacties.