Paar vraagjes
-
Hallo,
Ik ben bezig een website op te zetten, maar er zijn een paar dingen waar ik maar niet uit kom. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik gebruik de Felicity thema trouwens en dit is mijn site http://boedelopslagzevenaar.nl/
Ik heb eigenlijk maar 1 pagina nodig en dus is de Home knop op de blauwe balk niet nodig. Hoe verwijder ik deze zonder de inhoud van de pagina te verliezen.Op de pagina gebruik ik de meta slider, maar daarboven staat nog een keer het woordje Home. Hoe verwijder ik dat woordje.
Ik heb in de linkerbovenhoek een logo staan en ik zou graag daarnaast in het midden in het groot tekst willen plaatsen, maar ik kan tot nu toe alleen maar onder het logo een tekstje neer zetten in het klein…
Alvast bedankt!
Het onderwerp ‘Paar vraagjes’ is gesloten voor nieuwe reacties.