• Als ik mijn website wil openen kom ik op de site van Mijn Domein terecht, wat kan daar aan veranderen zodat ik op mijn eigen site terecht kom?

    groetjes…..Christel

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Waarschijnlijk staat er een index.html in je root. Dat is gewoon zo’n bestandje die zegt dat dit domein is geregistreerd bij je host. Gooi dat bestandje weg (niet index.php!).

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Het onderwerp ‘installeren’ is gesloten voor nieuwe reacties.