• Ik kan wel inloggen bij Admin
    En dan zien ik niks meer.
    Ga ik terug naar mijn pagina, zie ik wel wel dat ik nog inlog ben. ik heb gewoon mijn inlog- bakje boven in, links

    klik ik op Nieuwe of Pagina bewerken blijf mijn scherm leeg ?

    Kan iemand mijn helpen..

    Groetjes Sjors.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Het onderwerp ‘Ik kan wel inloggen, maar scherm blijf leeg ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.