• Na vele uren zoeken in drie talen kom ik er nog steeds niet uit. Ik heb een nieuwe installatie van WP 3.0 gedaan maar kom niet verder dan het uploaden van files via FileZilla. Ik kom niet verder dan een blanke scherm.

Mogelijke oplossingen (so far) die niet werken zijn:
    1. Ik installeer my files in een verkeerde directory. Maar ik zet alles in www aan de rechte kant (remote site) van Filezilla. Wat kan er mis mee zijn?
    2. Ik zou niet genoeg rechten hebben. Weet iemand wat voor rechten je nog meer zou moeten hebben? Mijn hosting is verzorgd door Transip. Daar krijg je een database met al ingevulde privileges en naam/gebruikersnaam. Vroeger draaide ik Joomla op dit database en de installatie ging toen vlekkeloos.

De foutmelding die ik krijg is als volgt. Dit is een klein gedeelte van de foutmelding.
    Status: Starting upload of C:\wordpress-3.0\wordpress\wp-includes\js\tinymce\themes\advanced\skins\wp_theme\img\tabs.gif
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce/themes
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js
    Response: 550 /www/wp-includes/js: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes
    Response: 550 /www/wp-includes: No such file or directory
    Command: CWD /www
    Response: 250 CWD command successful
    Command: MKD wp-includes
    Response: 550 wp-includes: Permission denied
    Command: MKD /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img: No such file or directory
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img: No such file or directory
    Command: SIZE /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/separator.gif
    Command: CWD /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/separator.gif: No such file or directory
    Command: PASV
    Command: SIZE /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/tabs.gif
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/tabs.gif: No such file or directory
    Command: PASV
    Response: 227 Entering Passive Mode (95,170,70,181,192,35).
    Command: STOR /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/separator.gif
    Response: 227 Entering Passive Mode (95,170,70,181,192,25).
    Command: STOR /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/tabs.gif
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/separator.gif: No such file or directory
    Error: Critical file transfer error
    Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme/img/tabs.gif: No such file or directory
    Error: Critical file transfer error
    Status: Disconnected from server
    Status: Disconnected from server

Alvast bedankt voor de oplossing!

Mvg,

Julia

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Kennelijk hen je wel TinyMCE geinstalleerd want daar gaan wel de meeste errors over. Ik zou de plugin Tinymce in Filezilla verwijderen en dan kijken wat er gebeurt.

Is dit het begin van je logfile? Het lijkt erop dat Filezilla probeert iets te kopieren naar een directory die niet bestaat op je server

Response: 550 /www/wp-includes/js/tinymce/themes/advanced/skins/wp_theme: No such file or directory

Kan het zijn dat je rechten te weinig hebt in de /www/ map? Eerder in het proces zou dan het aanmaken van de mappen misgegaan kunnen zijn waardoor de latere kopieeractie mislukt.

Met Filezilla kun je een rechtermuisklik op je www map doen en kiezen voor ‘bestandsrechten’. Zet ze eens op 755 en probeer opnieuw up te loaden. Lukt het nog niet, probeer het dan eens met 777 (wel na installatie weer terugzetten)

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘550 error en witte scherm na 1e installatie’ is gesloten voor nieuwe reacties.