Ondersteuning » Algemeen WordPress » 503 – wat te doen?

  • Hi, sinds een aantal weken heb ik via Strato een WordPress website. Al een aantal keer heb ik een 503 foutmelding gekregen. Ik heb gelezen dat dit aan de plugins kan liggen. Toen ik de eerste keer de foutmelding kreeg deed de website het de dag erna weer, toen heb ik een heel aantal plugins uitgezet. Laatst heb ik een nieuwe plugin gedownload en krijg ik de melding weer.
    Ik heb gelezen dat dit te verhelpen is aan de hand van een FTP Client. Het inloggen hier lukt me echter al helaas niet. Het gaat mijn kennis te boven om eerst via een host panel (?) een FTP account te maken en dit vervolgens te koppelen aan de FTP Cliënt. Er staat ook dat dit de inlog van de FTP Client te vinden is in een e-mail, deze zie ik echter nergens. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? En heeft iemand advies dit te voorkomen in de toekomst, het is erg frustrerend. Alvast heel veel dank!

    De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Thread starter bartjeroenvandenberg

    (@bartjeroenvandenberg)

    Het is me zojuist toch gelukt de plugins via een FTP uit te schakelen. Het mocht helaas niet baten. Heeft iemand dan nog een andere oplossing?

    Hoi,

    Met gebruik van FTP los je dit probleem niet op, er is iets aan de hand met de server waar je site op draait. Een proces wat te lang duurt bijvoorbeeld. Heb je ook toegang tot de errorlogs van de server? Of vraag je hosting provider eens of zij kunnen zien wat er aan de hand is.

    Guido

    Thread starter bartjeroenvandenberg

    (@bartjeroenvandenberg)

    Oké dank je! Heb even contact opgenomen met Strato, hopelijk kunnen zij me verder helpen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘503 – wat te doen?’ is gesloten voor nieuwe reacties.