wat voor handelingen heb je het laatst gedaan voor je de meldingen kreeg en kan je die niet terugdraaien?
Ik weet niet of ik het me allemaal nog herinner, maar dit in ieder geval:
Aanpassen config.php -> toen werkte alles volgens mij nog
toevoegen .htaccess aan /wp-admin -> weer verwijderd (het kan zijn dat ik ook die uit de root heb verwijderd. Moet daar een .htaccess staan?)
plugin WP Security Scan geinstalleerd, geactiveerd en ingesteld -> weer verwijderd na het krijgen van de 500-melding
Verder staat me niets meer bij.
heb je geen back-up om terug te zetten?
In WordPress (het CMS dus) is alles nog aanwezig, alleen daarbuiten zijn de pagina’s niet opvraagbaar.
Heeft het dan nog zin om een back-up te maken? En dan een verse installatie?
kijk eens of je permalinks nog goed staan?
Echt uitleg kan ik je niet geven(zelf nog beginner)
Maar er zijn hier op het forum wel draadjes over te vinden.
Een back-up maken heeft denk ik pas weer nut als alles werkt
Ik had nog wel al mijn hoop op jou gevestigd 😛
Volgens mij staat alles nog goed, en inderdaad dat was ook mijn redenering: alleen een back-up maken als alles goed is.
Nou ja, als niemand anders een antwoord weet, dan zit er niets anders op dan de boel opnieuw te installeren.
ik zou nog ff wachten!!
Het nl forum is niet zo snel 🙂
Wanneer je het in het Engels weet uit te leggen, en haast hebt wij dan ff uit naar het engelse WP forum
Ik zal eens kijken of ik een poging kan wagen!
oke succes, en anders ff geduld voordat je alles opnieuw gaat installen zonder backup!!
Op miraculeuze wijze was het vanochtend ineens allemaal weer goed, terwijl ik niets veranderd had.
Hmmm, zou ik dan toch slaapwandelen…?
Roy
(@gangleri)
Permalinks staan in de htaccess, dus als je die helemaal weggooit, kan ik me voorstellen dat WP niet weet wat er met de permalinks moet gebeuren.
Oke, weer wat geleerd. Maar dat verklaart nog niet waarom het nu ineens allemaal wel weer werkt, zonder dat ik er iets aan veranderd heb of nog een keer op knopjes gedrukt heb.