Ondersteuning » Installatie WordPress » 500 internal server error

  • Goeiedag,

    ik heb zojuist m’n WP van 2.3 naar 2.7 ge-update door eigenlijk alles te verwijderen inclusief m’n MySQL-tabellen etc. en de intallatie succesvol afgerond maar ik kan niet inloggen na dat de installatie klaar is. Ik krijg ’t bericht dat alles klopt etc. en m’n login en password maar als ik dan op de knop “inloggen” klik krijg ik een error. Zie hier. Ik verwacht zo rond het feestgedruis niet à la minute een antwoord maar ik had gehoopt zo met wat vrije dagen m’n site én WP te updaten. Alvast vriendelijk bedankt en een prettige jaarwisseling toegewenst!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • De pagina onder de link is zo te zien een soort (standaard) startpagina van je provider, die opkomt als er nog helemaal niets is ingesteld op de site. Ook de Site Administrator en User Administrator links doen niets omdat er niets ‘onder’ lijkt te zitten.

    Heb je misschien wat teveel weggehaald?

    Kan je nog ergens bij als je met een FTP-client verbinding probeert te maken?

    Thread starter pedigree_paul

    (@pedigree_paul)

    Ja, ik kan met m’n FTP-prog nog rammelen wat ik wil. Maar ik heb geen niet WP-gerelateerde dingen weggehaald.

    Voor zo ver ik weet.

    Ik zal er eens naar kijken. Of anders even een nieuwe MySQL-datbase aanmaken, kijken wat ‘ie dan doet.

    Alsnog bedankt voor je sneller reactie.

    Fijne jaarwisseling.

    K H

    (@katinkaspirituality)

    Je hebt wordpress in een directory geinstalleerd – dat is iets ingewikkelder dan rechtstreeks. Dus misschien eens opnieuw proberen (alles weghalen en dan alle files weer over) maar dan rechtstreeks in home?

    Thread starter pedigree_paul

    (@pedigree_paul)

    Ik zal ’t eens proberen. Bedankt voor de tip.

    Van een 2.3 rechtstreeks naar een 2.7 gaan is eigenlijk echt niet slim 🙂
    Je verliest een boel gegevens eigenlijk en dat is een gekende bug. Eerst updaten naar een 2.5 of 2.6 en dan pas naar een 2.7 is wel een goede manier.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘500 internal server error’ is gesloten voor nieuwe reacties.