• fernon

(@angelsih)

Hallo allemaal!

Ik heb een groot probleem.

Ik krijg via google heel veel 404 crawl errors binnen omdat de permalinks niet goed staan. Gek genoeg heb ik ze allemaal op postname staan. Maar als ik de errors doorneem staan er bij heel veel posts de permalinks op date ipv postname. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • nielsvanrenselaar

(@nielsvanrenselaar)

Heb je dit onlangs veranderd? Of is dit al maanden zo? Als je het net hebt veranderd kan dat prima kloppen, dan verdwijnt het probleem van zelf.

Thread starter fernon

(@angelsih)

nou, dit speelt nu zeker al 1 maand. Ik heb net alles weer even op default gezet en weer terug gezet op postname. Hoop dat dit wat uit zal maken 🙂

nielsvanrenselaar

(@nielsvanrenselaar)

Als je je oude url’s niet netjes doorgezet hebt kan het wel een maand of langer duren voordat google ze definitief verwijderd uit de index (de ‘oude’ dan).

Thread starter fernon

(@angelsih)

ok bedankt voor de info! Het rare is, dat ik nooit de permalinks op die “datum” instelling had gezet. Hij heeft altijd op “postname” gestaan

nielsvanrenselaar

(@nielsvanrenselaar)

Wellicht een sitemap plugin o.i.d. geïnstalleerd (gehad) die andere url’s er uit stuurde? Als je de website mee stuurt kan ik er even doorheen bladeren.

Thread starter fernon

(@angelsih)

bedankt niels! dit is de url: http://www.worldoffitness.nl

Ik heb inderdaad een sitemap plugin aan staan.

nielsvanrenselaar

(@nielsvanrenselaar)

Denk dat het ondertussen allemaal wel goed zit, zie geen rare urls meer in de index van Google.

Thread starter fernon

(@angelsih)

ok dan wacht ik het even af, thnx man!

nielsvanrenselaar

(@nielsvanrenselaar)

No problem :)!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Het onderwerp ‘404 permalink probleem’ is gesloten voor nieuwe reacties.