Ondersteuning » Code oplossingen gezocht » 404 page not found… Pfff!

  • Beste mensen,

    Ik was goed op weg met het bouwen van een fijne nieuwe site… tot ik na her en der wat updaten ineens tegen een ‘404 Error – page not found’ aan liep. Een aantal pagina’s verschijnen nu niet meer, terwijl de content er toch echt in staat.

    Ik had gelezen dat dit iets met de Permalinks te maken had. Ik heb deze wat ververst, maar veel gebeurt er niet. Ja, als ik de instellingen op ‘standaard’ zet, is het merendeel van de pagina’s nog wel zichtbaar. Maar deze bijvoorbeeld nog niet: http://www.dadbekh150.150.axc.nl/?page_id=115

    Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Echt super irritant… 🙁

    Dank jullie wel alvast!

    Vriendelijke groeten,

    Stefano

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • DAg Stefano,

    Kun je eens naar de PERMALINKS instellingen gaan en zonder iets te veranderen aan deze instellen op OPSlAAN klikken?

    Werkt dat?

    Groet,
    Thijs
    __________________
    Bouw zelf een prachtige WordPress website met de WP Handleiding
    Maak je website vindbaar met de Google optimalisatie voor WordPress handleiding

    Thread starter CheStefano

    (@chestefano)

    Ha Thijs,

    Dank voor je reactie 🙂 Ik heb inmiddels die actie een paar keer herhaald en het bleek de oplossing te zijn. Nu maar hopen dat het zo blijft.

    Ik heb eigenlijk ook ergens anders wat advies / hulp bij nodig, hoever rijkt jouw WP kennis?

    Lees graag weer even van je, alvast dank!

    Stefano

    Dag Stefano,

    Super, fijn dat het gelukt is.

    WordPress kent geen geheimen voor ons. Wij zijn een team van 5 WordPress developers. Als het veel vragen zijn, kun je mij een email sturen op info@wphandleiding.nl

    Groet,
    Thijs
    __________________
    Praktische tips voor het bouwen van een prachtige WordPress website lees je in de WordPress Handleiding
    Website niet vindbaar op Google? Lees de tips in de Google Optimalisatie handleiding

    Fcaresystems

    (@fcaresystems)

    Ik heb dus precies hetzelfde probleem als Stefano,
    Maar bij mij werkt PERMALINKS – WIJZIGINGEN OPSLAAN helaas niet.
    HELP HELP HELP

    justinvdv

    (@justinvdv)

    Probeer anders eens je permalinks te veranderen naar wat ander en dan weer terug te zetten

    Fcaresystems

    (@fcaresystems)

    Het werkt nog steeds niet. Ik heb een website met 3 verschillende taalopties. De hoofdoptie is Engels, daarvan doen alle pagina’s het goed, maar van de Nederlandse en de Franse pagina’s na hier en daar wat updaten niets meer..

    Thread starter CheStefano

    (@chestefano)

    Hee daar…

    Bij mij werkte het uiteindelijk met het switchen tussen permalinks, opslaan, en weer terug naar de setting die ik wilde. Inmiddels is de rust wedergekeerd. Kan ook zijn dat het een dag of wat duurt voor de wijziging goed staat.

    Succes!

    Stefano

    Fcaresystems

    (@fcaresystems)

    Ik zal het in de gaten houden en kijken of het morgen is gelukt. Kan het liggen aan het feit dat ik meerdere talen gebruik?

    T Verhoeven

    (@t-verhoeven)

    Dag Fcaresystems,

    Host je de website toevallig via Hostnet?

    Groet,
    Thijs

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Richard van Denderen. Reden: handtekening verwijderd
    Fcaresystems

    (@fcaresystems)

    Ik weet het niet. Toen ik hier kwam werken bestond de website al, ik moet hem gewoon onderhouden, dingen toevoegen en aanpassen. Maar opeens krijg ik bij de vertalingen allemaal foutmeldingen..

    T Verhoeven

    (@t-verhoeven)

    Wat is de link van de website?

    Groet,
    Thijs

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door Richard van Denderen. Reden: handtekening verwijderd
    Fcaresystems

    (@fcaresystems)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Het onderwerp ‘404 page not found… Pfff!’ is gesloten voor nieuwe reacties.