• Opgelost graphic_junkie

(@graphic_junkie)

Wie kan mij helpen?

Voor de site: http://www.edvc.nl heb ik recent een website opgeleverd. De website bevat op dit moment – helaas – nog één storende fout, namelijk:

In het menu is een link opgenomen naar de footer van de site, de site schuift op deze manier automatisch naar de footer, hier zijn de contactgegevens opgenomen. De link naar de footer is ingesteld via het invoegen van een aangepaste link: #footer.

Omdat het een meertalige site betreft heb ik gebruik gemaakt van de WPML plugin, deze zorgt ervoor dat de site in meerdere talen bereikbaar is.

De #footer kan ik helaas niet vertalen bij de string-vertalingen. WPML zet nu automatisch de landafkorting en een @ achter de vertaling.

Als ik deze tekst probeer aan te passen in bij menu’s dan krijg ik vervolgen een 404 fout error.

Kortom hoe krijg ik het voor elkaar om de @ EN – @ ES – @ DE te wijzigen in Contact?

Wie helpt me uit de brand!?

Thanks!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Ik heb gekeken in google chrome, firefox, en safari ik zie jouw beschreven probleem niet, is het ondertussen al opgelost?

Thread starter graphic_junkie

(@graphic_junkie)

Dag Arjen,

Er zat een bug in WPML. Dit is nu opgelost door de oude versie van WPML te overschrijden.

Solved dus!

Toch bedankt.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘404 fout bij opslaan menu (WPML)’ is gesloten voor nieuwe reacties.