• Opgelost Made07

(@made07)

Beste mensen,

Heb alle fora al afgezocht naar oplossingen, maar kom niet tot een oplossing.

Als ik domeinnaam.nl/wp-admin/install.php opvraag, dan krijg ik een 404 error van het hostingbedrijf (leaseweb in dit geval).

Alles heb ik correct geupload naar de FTP server, .htacsess aangemaakt, rechten correct toegewezen aan de mappen, config.php correct ingevuld.

Althans, daar ga ik vanuit.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Nee, je moet het bestand van de webhost verwijderen 🙂

Verwijderen is niet nodig, als je van index.html bijv index-oud.html maakt is dat ook prima.

Thread starter Made07

(@made07)

helaas, ook geen index.html te vinden. Zelfs met ‘verborgen bestanden weergeven’ aangevinkt niet.

Er staan louter .PHP bestanden in (afgezien van een readme file natuurlijk)

Er moet nog een bestandje staan van je host, dus je zult moeten spitten 😉

In dat geval moet er een php bestand staan met een naam die relateert aan de provider of iets in de naam heeft van parkeren, tijdelijke, of iets van dien aard. Dus niet iets met wp erin.

Stuur anders even een mailtje naar je webhost om te vragen welk bestand je moet hernoemen/verwijderen om je website werkend te krijgen.

Thread starter Made07

(@made07)

Problem solved!

De webhost heeft idd iets verkeerd gedaan bij het overzetten van de het pakket.

Het lag dus niet aan WP of de instellingen, het lag aan de webhost. Lekker, heeft weer veel tijd gekost 🙂

Dank voor alle hulp. Helaas was het niet nodig voor dus achteraf, maar we hebben nu wel alle mogelijke errors op een rijtje gezet, dus misschien heeft iemand er in de toekomst wat aan.

Dank!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Het onderwerp ‘404 error bij opvragen wp-admin/install.php’ is gesloten voor nieuwe reacties.