• Opgelost drey14115

(@drey14115)

Hi, na heel veel guides en stap voor stap installhulpen te hebben doorgelopen nu een hulpvraag:
    ik heb filezilla, en ik probeer WP te installeren op de FTP, maar ik blijf de 403 melding krijgen. Contact met de host levert niks op ( alles zou goed staan ) en het aanpassen van de index bestanden wil ook niet baten. Kan iemand mij helpen 🙂 eeuwige dank.

Dit is mijn eerste wp project dus wellicht dat ik iets ontzettend simpel vergeten ben, graag hulp!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je hebt de installatie gevolgd in de browser en/of de wp-config.php aangevuld met de juiste database gegevens inclusief de wp prefix wp_ en de juiste host wanneer dit geen localhost is?

Ps. Om veiligheidsredenen is het goed om de standaard prefix van WordPress aan te passen. Aangezien deze een injectie kan voorkomen bij een toekomstige hackpoging. Die nogal eens voorkomen bij WordPress.

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn website. http://www.healthyourway.nl. Mijn website kan ik al een aantal dagen niet openen, ik krijg een fout melding 403.

Ik heb contact gehad met mijn hosting one.com. Ze zeggen dat het probleem ligt bij wordpress. Op dit moment krijg ik mijn website niet open, ik kom dan terecht op de website van wordpress. :s

Kan iemand mijn aub helpen. Alvast bedankt.

Groeten,
    Nasim

Thread starter drey14115

(@drey14115)

Hoi WPbeveiligen,

bedankt alvast voor je reactie 🙂 ik kom niet eens tot de installatie in de website zelf. Ik heb de bestanden uitgepakt op mijn PC, en via Filzilla wil ik ze ( niet als 1 map, maar de drie submappen ) naar de FTP zetten. Ik krijg in Filezilla de melding dat dat succesvol gedaan is. Wanneer ik vervolgens naar de browser en navigeer naar mijn website toe, krijg ik direct de foutmelding 403. Ik kom dus niet eens aan installeren toe.

Het configbestand heb ik aangevuld met de juiste gegevens maar ik kom er nog steeds niet uit.
    Kan iemand wellicht met mij mee kijken?

groetjes daphne

Thread starter drey14115

(@drey14115)

Update, nadat ik nog een keer de wpconfig nogmaals heb gevuld, krijg ik een andere foutmelding namelijk de 404… Iemand een idee?

Thread starter drey14115

(@drey14115)

Iedereen bedankt voor hun reactie, inmiddels opgelost ( er ontbrak een document )

Ik probeer in te loggen op mijn site kirstenotten.nl maar krijg dan een foutmelding (403): You do not have permission to access this document…

Heeft iemand enig idee hoe ik weer op mijn site kan?

Dank alvast,
    Groet Kirsten

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘403 melding’ is gesloten voor nieuwe reacties.