• Sinds gisteren kan ik ineens geen producten meer zoeken als ik ben ingelogd op mijn website, en ook de producten in de categorieen worden niet meer weergegeven.
    krijg de volgende melding:
    Forbidden You don’t have permission to access this resource.

ik heb alle plugins al uitgeschakeld, maar dat hielp ook niet

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden geleden door kraaitje.

De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Guido

(@guido07111975)

Hoi,

Misschien heb je iets aan dit topic?

Guido

Thread starter kraaitje

(@kraaitje)

Hoi Guido, ben ik ook al mee bezig geweest, heeft niks geholpen, ik kan wel inloggen, maar als ik producten wil zoeken of andere bewerkingen wil doen krijg ik die foutmelding

Dit is een probleem bij Strato in hun beveiligingssoftware op de server, wat ook door een klant van mij gemeld is bij ze.

Ik had mijn klant laten weten, dat dit gemeld kan worden:

Sinds een tijdje merken we dat de zoekfunctie voor bijvoorbeeld pagina’s, berichten en andere content types niet meer werkt. Er verschijnt dan een melding “Forbidden” en in de error log staat de volgende melding: “Unsafe URL with %3f URL rewritten without UnsafeAllow3F
    We hebben dit door onze beheerder laten uitzoeken en het blijkt niet aan de site (thema, plugins etc.) te liggen. Ook op een andere site bij Strato speelt hetzelfde probleem. Op sites bij andere hosts speelt dit probleem niet. Kunnen jullie dit z.s.m. oplossen, zodat wij onze site weer normaal kunnen bewerken?

Helaas kreeg mijn klant geen supportmedewerker met kennis aan de lijn, dus die gooide het maar op “er zal wel een foute link of afbeelding op staan”, wat helemaal nergens op slaat. Klant is nu een nieuwe poging aan het doen en we moeten het antwoord dus nog even afwachten.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)