• Opgelost AngelDust1960

(@angeldust1960)

hey, ik heb geen 4 icoontjes boven de kader staan waar je berichten of iets inschrijft of plakt. bij mij staater alleen 1 icoon met – add media
    Kan ik die activeren of moet ik een andere versie hebben van WP
    wie kan me helpen aub

Groetjes Frank

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Hi Frank,

Het is me niet duidelijk welke knoppen je mist.
    Wat is de url van je site en welk theme gebruik je?

In het scherm ‘bericht bewerken’ klik de TAB ‘scherminstellingen’ links bovenaan. Vink alle zaken aan / uit die je zou willen zien / uitschakelen.

Wat je in elk geval zou moeten kunnen zien is:

media-knop de tabs ’tekst’ en ‘wysiwyg’ en hieronder een reeks knoppen voor de opmaak van resp. de html-code of tekst.

Is dat allemaal niet het geval… Welke gebruikersrechten heb je?
    Ben je ‘redacteur’ / ‘beheerder’/ ‘schrijver’/’auteur’ / ‘abonnee’
    Elk van deze rollen hebben zo hun eigen mogelijkheden en beperkingen.

Thread starter AngelDust1960

(@angeldust1960)

Beste WP Ginfo, Ik heb startup child theme ,mijn probleem is als je bv naar ADD NEW van uw pages gaat dan opent er een venster waar je je nieuwe naam van die pagina kan invullen en daar juist onder staat bij mij maar 1 icoontje met ADD MEDIA en bij de voorbeelden die ik kan zien bij bv you tube filmpjes over WP staan daar allemaal icoontje voor een afbeelding of media of nog 2 item mee te gebruiken .
    Dus mijn vraag is kan ik die 4 icoontjes ergens activeren of lukt dan niet . Begrijp je mijn probleem .
    Ik ben Admin het is mijn eigen site Kskbeverendames.be nog aan het leren , dus nog leek haha.
    Groetjes en reeds dank voor uw reactie en hopelijk kan je me verder helpen

Frank

Heb je een url van de youtube filpjes waar je het over hebt?

(@angeldust1960)

Beste Ginfo

De Url = http://www.youtube.com/watch?v=z17GAwQiyDI
    dan op 4.35 – je ziet een pagina daarin staat about daaronder uploaden / toevoegen en DAAR naast staan die 4 icoontjes
    die ik niet heb staan

Groetjes Frank

Dat is een oudere versie, dat filmpje is ruim 2 jaar geleden geüpload.
    In de huidige versie is er nog maar 1 media/upload knop.

(@angeldust1960)

Dus de versie en die 1 knop is normaal , maar met die oudere versie is het precies wel makkelijker om iets te uploaden of zie ik dat verkeerd , ja ik ben nog maar juist ( enkele weken ) begonnen met WP en zie alles via die Y T filmpjes , heb jij enig voorstel waar ik dan best dingen op uitzoek of is het Forum het beste om iets te weten te komen
    Vriendelijke groetjes en dank
    Frank

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘4 Icoontjes boven berichtenkader ( niet )’ is gesloten voor nieuwe reacties.