• Opgelost Jan

(@leeuwenjan)

Beste,

Het 3 streepjes menu is niet meer te zien op de site.(Vooral nodig voor de mobile versie)Geen idee wat er niet goed staat/gaat? Sorry als ik de vraag op de verkeerde plaats stel, weinig ervaring met met het forum.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Jan van Leeuwen

De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Moderator Jeroen Rotty

(@jeroenrotty)

Support Moderator

Als ik je website laadt dan zie ik in de browserconsole een vijftal Javascript errors. Dit zal vermoedelijk de oorzaak zijn dat je mobiel menu niet meer inlaadt en dus ook het icoontje niet zichtbaar maakt wanneer je schermbreedte kleiner is dan desktop:

Ik vermoed dat er wat jQuery problemen zijn die manueel vanuit je (ouder?) custom thema worden geladen?

Thread starter Jan

(@leeuwenjan)

Bedankt Jeroen,

Wat kan ik het doen de problemen op te lossen, een backup terug zetten of plugin om deze problemen te verhelpen?

Moderator Jeroen Rotty

(@jeroenrotty)

Support Moderator

Dag Jan,

Dat los je niet op met een extra plugin, integendeel. Je zal moeten kijken waar de onjuiste of niet langer werkende jQuery staat, en die vervangen door nieuwe(re) jQuery die wel werkt. Heb je onlangs een grote update doorlopen van iets? WordPress zelf of een plugin? Ik weet uit ondervindingen dat er in WordPress 5.5 en 5.6 behoorlijk wat jQuery gerelateerde aanpassingen waren, waar ik ook over geblogt hebt – misschien gerelateerd?

Los daarvan zou je met de Health Check plugin kunnen kijken of het probleem ook bestaat als alle plugins tijdelijk inactief zijn – indien ja, dan is toch een conflict de oorzaak en moet je 1 voor 1 plugin weer activeren en kijken wanneer het probleem zich weer stelt. Dan weet je welke voor problemen zorgt.

Als het probleem er ook is zonder actieve plugins, dan is het toch de code in je thema die het probleem veroorzaakt…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘3 streepje icoontjes (menu)’ is gesloten voor nieuwe reacties.