Ondersteuning » Algemeen WordPress » 2.5 pagina’s werken niet

  • Beste wordpressgebruikers,

    ik heb een paar dagen terug wordpress 2.5 geïnstalleerd op mn shared hosting server bij lycos (waar ik zodra mn contract afloopt vandaan wil). Ik maar gebruik van het K2 RC5 theme. Ik ben al dagen aan het zoeken op internet hoe mijn probleem op te lossen is. Ik kwam er wel achter dat het probleem vaker voorkwam maar een echte oplossing die voor mij werkt heb ik nog niet gevonden. Mijn probleem is het volgende:

    Ik kan gewoon pagina’s aanmaken maar kan ze niet bekijken. Wanneer ik bijvoorbeeld naar http://www.jochembeumer.nl/about ga dan zie ik het adres wel in mijn adresbalk maar de pagina verschijnt niet. Waar kan dit in zitten en hoe kan ik dit oplossen?

    Ik heb al geprobeerd al mijn plugins uit te schakelen, defaulttheme gebruiken, en heb wordpress al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt tot nu toe. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.

    Groet Jochem

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Moderator Remkus de Vries

    (@defries)

    Sleutelbeheer WordPress NL

    ik zie de pagina’s ook wel in de adresbalk, maar ik krijg bij zowel /about als /mini een blanco test pagina.

    Ik neem aan dat die twee pagina’s wel gevuld zijn met andere data? Heb je ook geprobeerd een bericht toe te voegen om te kijken wat voor effect dat heeft?

    Thread starter jbeumer

    (@jbeumer)

    Heb ik inderdaad geprobeerd en heb zojuist de tekst aangepast en opnieuw gepubliceerd. Ook heb ik een nieuw bericht toegevoegd maar het werkt nog niet.

    Moderator Remkus de Vries

    (@defries)

    Sleutelbeheer WordPress NL

    wat ik zie is iets gek. Je hebt op de pagina’s een lorem ipsum tekst staan, dat komt allemaal goed door, maar onderaan de pagina staat één enkele verwijzing naar één enkele blogpost genaamd test. Wanneer ik daar op klik krijg ik ook weer de url die daar bij hoort (http://www.jochembeumer.nl/2008/04/02/test/) maar geen verandering in tekst.

    Ik kan bijna niet anders concluderen dat er óf iets met je theme aan de hand is, grootste kans, óf iets met de cache instellingen van je hosting.. om meer te kunnen zeggen zal ik meer moeten kunnen zien..

    Thread starter jbeumer

    (@jbeumer)

    Die lorum ipsum en die test zijn beide aangemaakte berichten. Die openen inderdaad allemaal niet net als elke willekeurige link naar een pagina of bericht. Het zou inderdaad in de theme kunnen zitten al is dit de meest recente versie van K2, namelijk versie RC5 die speciaal voor wordpress 2.5 is. Ik ben dus bang dat het inderdaad iets met de cache-instellingen te maken heeft. Hoe pas ik dit aan?
    Als je meer background info nodig hebt moet je even een mail sturen naar jochembeumer (apenstaartje) gmail (punt) com dan stuur ik wat gegevens op.

    *** ben lycos-webhosting wel helemaal zat, op het maandelijkse betalen na niets dan problemen. Typo3, Joomla 1.5 en eigenlijk alle moderne en goede opensource cms draaien niet :S ***

    Thread starter jbeumer

    (@jbeumer)

    Heb alles eraf gegooid, database geleegd en alles opnieuw geïnstalleerd, nu werkt het wel. Merk wel dat er nog best wat problemen zijn met bepaalde plugins bij 2.5 maar moet het dan maar ff zonder doen.

    Moderator Remkus de Vries

    (@defries)

    Sleutelbeheer WordPress NL

    dus alles werkt nu naar behoren? and continues to do so ?

    Heb 2.5 gebruikt vanaf de dag dat de eerste RC developer versie beschikbaar was, en er werkelijk nog nooit een probleem mee gehad, ook niet met allerlei soorten plugins of andere addons 😉

    http://www.labrador-web.nl

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘2.5 pagina’s werken niet’ is gesloten voor nieuwe reacties.