Ondersteuning » Thema en CSS/opmaak » 2017 Thema kopieert en veranderd homepagina constant

  • Opgelost petervdveer

    (@petervdveer)


    Hallo,

    Ik heb na veel pijn en moeite bijna mijn site af. Echter lijkt het thema 2017 mij constant tegen te werken.
    1) Hij veranderd bij pagina’s constant het kopje Home in Fysiotherapie
    2) waardoor de header (die ik bij home niet wil) veranderd in de header van fysiotherapie.
    3) Bij pagelayer pagina instellingen van home staat juist alles weer op contact ipv home??
    En elke keer dat ik de pagina opsla kopieert de site alle tekst en plakt deze op de home pagina.
    Erg frustrerend en ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hieraan kan doen.
    Ik hoor graag! Groet, Peter

    De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Guido

    (@guido07111975)

    Hoi,

    Hij begint met de pagina die je bij Instellingen > Lezen hebt geselecteerd.
    Daarna volgen de pagina’s die je in de Customizer bij “Thema opties” hebt geselecteerd.

    Guido

    Thread starter petervdveer

    (@petervdveer)

    Beste guido,

    Allereerst bedankt dat je de moeite neemt om te helpen.

    De instellingen die je opnoemt staan allemaal goed. Dat is niet het probleem.

    Het probleem is, dat op het moment dat ik de tekst aanpas, de pagina ‘fysiotherapie’ de pagina ‘home’ overneemt en alle tekst van de gehele website onder elkaar zet. Het is moeilijk uit te leggen maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt in de instellingen/code waar ik niet bij kan.

    Als je mijn site op dit moment bekijkt klopt het voor 95%. alleen de foto na de header zou er niet mogen zijn. Dat is de header foto van de pagina ‘fysiotherapie’. De pagina ‘home’ heeft geen header (maar wordt dus wel weergegeven).

    Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg omschrijf.

    Ik hoor graag van je!

    Guido

    (@guido07111975)

    Hoi Peter,

    Is de permalink van alle pagina’s wel uniek? Niet dat je 2 pagina’s met dezelfde link hebt? Dus bijvoorbeeld 2x een pagina met de link jouw-domein/fysiotherapie.
    Je kunt sowieso ook eens de pagina’s opnieuw instellen bij Thema opties en dan weer opslaan.

    Guido

    Guido

    (@guido07111975)

    En jouw eerste pagina (Home) moet geen uitgelichte afbeelding hebben. De rest vd pagina’s wel.

    Guido

    Thread starter petervdveer

    (@petervdveer)

    Dus de instellingen van je eerste comment kloppen, maar vanaf nu begint het dus raar te worden.

    Als ik dmv pagelayer de pagina ‘contact’ open, dan klopt de titel, de permalink en de featured image.
    als ik dmv pagelayer de pagina ‘home’ open, dan is de titel contact, de permalink contact en de featured image dezelfde als contact. Elke keer als ik dit verander naar home en de image verwijder en opsla veranderd het gewoon weer terug.

    En daarnaast veranderd in het dashboard dus elke keer de paginatitel ‘home’ in ‘fysiotherapie’ en is ook de featured image van fysiotherapie bovenaan te zien.

    Ik hoop dat jij het nog snapt.

    Bedankt voor je hulp

    Guido

    (@guido07111975)

    Hoi Peter,

    Je hebt een eenvoudige website, waarom gebruik je een paginabouwer plugin?

    Je kunt volstaan met de standaard blokeditor, of als je een eenvoudig tekstveld zelfs al genoeg vindt de Classic Editor plugin installeren. Die brengt de oude editor terug, van paar WordPress versies geleden.

    Guido

    Thread starter petervdveer

    (@petervdveer)

    Beste Guido,

    Vooralsnog lijkt het probleem inderdaad weg. Waarschijnlijk gooide payelayer de hele tijd roet in het eten. Erg frustrerend!

    Hartelijk dank voor je hulp! Redder in nood!

    Groet,

    Peter

    Guido

    (@guido07111975)

    Mooi zo dat het opgelost is en graag gedaan!

    Guido

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘2017 Thema kopieert en veranderd homepagina constant’ is gesloten voor nieuwe reacties.