2 tecknische vragen over fout meldingen in wordpress?
-
hallo,
2 tecknische vragen.
1-ik heb soms gehad dat css code wordt niet herkend helemaal ,misschien dat is omdat ik werk online en iedere code ik test en wijzig in css kan misschien database vervuilen . . maar waaneer ik nieuwe database maakt de probleem wordt opgelost.
nu ik heb andere provider en hetzelfde probleem gebeurte bij deze provider ook . maar de probleem is met deze provider dat wanneer t ik nieuwe database maakt de probleem blijft hetzelfde. de css code wordt niet herkend helemaal alleen in extra css .
deze 2 providers zijn bekend in Nederland. ik heb voor de laatste provider verteld over het probleem maar ik krijgte niet de juiste antwoord plus ze kunnen niet de probleem oplossen tot op dit moment.
ik wil alleen weten van jullie wat het kan de oorzaak zijn dat css wordt niet herkend helemaal . hele syteem staat vast. kan dat door vervuilde database zijn of wat anders?
2- mij tweede vraag is: ik heb gisteren avond one page theme gekocht van envato maar deze theme kan niet geinstalleerd worden? met melding missing style.css .
ik heb hun ticket gestuurd ze gaven mij andere link maar toch de probleem is hetzelfde . hoe ik kan deze probleem oplossen als dat is mogelijk om zelf te doen. omdat als ik open deze gezipt file ik zie wel style.css bestand.
dank u wel
- Het onderwerp ‘2 tecknische vragen over fout meldingen in wordpress?’ is gesloten voor nieuwe reacties.