Support Volgende » CSS / opmaak vragen Volgende » 2 menubalken waarvan 1 over de ander, wil de bovenste weg

• Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen,

Ik heb een website met een menubalk. Die balk is: logo (homepage) | in-company courses | group & private courses | about | contact

nu OPEENS is er een witte balk overheen (geplakt achtig) met daarop HOME in een ander lettertype. Hierdoor zie je mijn orignele menubalk niet heel goed (en vooral staat het lelijk). Ik heb dit vast en zeker zelf gedaan maar het lukt me echt niet niet om de witte balk (met home??) te deleten.

Zowel in de frontend als backend zie je de witte balk niet terug maar zie je het het wel als je mijn website bezoekt. Daarnaast, als je gaat naar het organiseren van de menubalk zie je ook niet een optie om de balk weg te doen. Nu kan ik in Custom CSS het waarschijnlijk via een hack verminderen maar dan is natuurlijk het probleem niet opgelost.

Hoe komt opeens die extra witte balk daar (met home en ander lettertype) en hoe kan ik hier vanaf komen?

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen, ben er al meer dan 3 uur mee bezig…. Onwijs bedankt iedereen!

De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Moderator Jeroen Rotty

(@jeroenrotty)

Hoi @nawinkel,

Ik heb zonet je pagina’s op je website afgeschuimd, maar ik zie niet wat jij beschrijft. Ik zie wel bij het inladen van de pagina het woord Home staan.

Ik raad je aan zowel je WordPress installatie als alle plugins en je thema bij te werken naar de nieuwste versie, je zit behoorlijk achter. (WP: 4.7.2 > 4.9.2 – Yoast: 5.6.1 > 6.2 en zo wel nog anderen wellicht).

Je thema heeft in Mei 2017 zijn laatste update gekregen, nl. 1.3. Op jouw website staat nog 1.2.

Misschien is het daar al mee opgelost.

Tip: ga nooit aan de slag met al deze updates zonder backup!

Jeroen

Hi Jeroen,

Ja het klopt dat je de witte balk Ietjes minder ziet. Een vriend van mij heeft dit gedaan (zie hieronder) echter is dat meer het symptoom bestrijden dan de oorzaak, zoals je zegt zie je inderdaad als je op mijn pagina komt heel snel wel nog “home” staan. Ik heb een back up gemaakt, super mega bedankt alleen probeer ik nu nog mijn thema te verversen. Is dat BakeryWP in mijn geval? Zo ja, dan moet ik dus even een nieuwe licens kopen om het up te daten toch?

Zo erg niet normaal bedankt voor je berichtje, echt te gek!
    NoƩmie

Offering in-company Dutch course can make a huge difference for your international employees. Give them the opportunity to truly ground.[/vc_cta][vc_separator color=”custom” border_width=”2″ el_width=”50″ accent_color=”#d25749″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1469536274035{margin-top: 120px !important;}”][vc_column][nd_options_text nd_options_text_tag=”h2″ nd_options_text_weight=”bold” nd_options_text_family=”nd_options_first_font” nd_options_text_align=”center” nd_options_text_color=”#0a0909″ nd_options_text_font_size=”50″ nd_options_text_line_height=”50″ nd_options_text=”Why learn Dutch with MORE than les? “]

Moderator Jeroen Rotty

(@jeroenrotty)

Hoi @nawinkel,

Nee WPBakery is Visual Composer, de plugin om visueel in blokken te bouwen. Die komt meegeleverd met je thema die EducationPack heet.

Inloggen op je themeforest account en de laatste versie downloaden en installeren.

Succes.

Jeroen

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)