• Vraag 1
    Hallo ik gebruik Customizr 3.3.8 de gratis versie, en maak gebruik van een Child theme.Ik gebruik het theme nog zonder sidebars dus op volledige breedte dat is opzich mooi, maar ik kom tot de ontdekking dat er helemaal geen zoekvenster aanwezig is! Die lijkt alleen beschikbaar als je widgets gebruikt.
    Is dit waar, of zie ik iets over het hoofd?, ik wil er graag 1 naast mijn navigatie.

Vraag 2
    Als je bij dit thema op aanpassen klikt, krijg je allemaal opties, 1tje daarvan is uitgelichte paginas. Verder kun je daar instellen of je de knop Read more wilt veranderen in Lees verder, dat staat trouwens al zo in de opties. In het voorbeeld veranderd die netjes Read more in Lees verder, maar als ik op opslagen klik staat er gewoon weer Read more, hoe los ik dat op?
    deze website

Bij voorbaat dank!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Thread starter marcelloc

(@marcelloc)

Vraag 2 heb ik inmiddels opgelost, dmv dat lees verder weg te halen en opnieuw te typen en dan komt de optie opslaan er wel. (eerst stond er steeds al opgeslagen lijkt bug)

Vraag 1 blijft over navigatie naast hoofdmenu.

Ja, de zoekfunctie is een widget en kun je zonder handmatige aanpassingen alleen op die manier tonen.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘2 Customizr 3.3.8 vragen’ is gesloten voor nieuwe reacties.