3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Thread starter etodjo

(@etodjo)

Niemand dan?

Ik heb wel WP_post_columns gebruikt, daarmee kun je in de backend kolommen aanmaken. Ook multiple_content_blocks vond ik fijn werken, dat werkt in de template-files.
    Ik denk dat de tweede optie de betere is in jouw geval, je wilt toch al een widgetruimte, of in ieder geval wat php-code in de berichtenkolom.

De berichtenlijst kun je krijgen met “query posts”, dat is een php functie die goed gedocumenteerd is in de codex van wordpress.

Oh, en als dat alleen voor de startpagina moet dan wil je je even inlezen op het aanamken van meerdere page templates. Niet heel moeilijk, maar dan wel noodzakelijk.

Thread starter etodjo

(@etodjo)

Dankje voor je reactie!

Het probleem nu is echter dat als je op mijn site kijkt op de startpagina je nu dit ziet: Sorry, no posts matched your criteria.

Ipv dit wil ik dus 2 losse berichten net als op allicapsules.nl/
    Waarom kiezen voor Alli en Hoe werkt Alli?

Ik wil dus ook dat ik 2 berichten op de startpagina toon die niet terug te vinden zijn in de blogposts.
    Heb al vanalles geprobeert met statische paginas etc maar kom er maar niet uit…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘2 COLLUMS op je startpagina maar geen berichten?’ is gesloten voor nieuwe reacties.