Wat ik heb gedaan is gewoon <h2>de naam van je nieuwe categorie</h2>
En dan de links er onder plaatsen; dit kun je veranderen in je sidebar.
Z500
(@z500)
Bedankt voor je reactie, de <h2>naam</h2> is gelukt.
Nu snap ik alleen nog niet hoe ik 2 categorien van waar ze standaard staan, naar mijn nieuwe kopje kan verplaatsen…
Ik kan het hier niet neerzetten omdat ie dan gaat linken, maar ik zal even wat op internet opzoeken waar het staat.
http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/zelf_website_maken/9
En dan wat er in het blauwe kadertje staat,zo kun je de links in je nieuwe categorie zetten (dus ook in de sidebar.php).
Snap je?
Z500
(@z500)
oke bedankt, ik ga het proberen
Z500
(@z500)
Bedankt het is nu gelukt, ik zit nu alleen nog met één probleem, ik heb nu dus deze links gemaakt, maar deze links staan ook nog steeds onder categorien, dus ik heb 2x dezelfde links, nu heb ik deze kunnen “excluden”, maar dan gaan de “children” pages ook weg… Weet iemand hoe dit op te lossen?
Bedankt
Op onzichtbaar zetten? Of gewoon verwijderen?
Z500
(@z500)
OKe, hoe zet ik ze op ontzichtbaar?
En als ik ze verwijderd, gaan dan niet de nieuwe links waar ik zoveel moeite om gedaan heb ook weg?
Nee, want je hebt een nieuw blokje aangemaakt buiten deze categorieën om, zeg maar. Dus je kunt ze rustig verwijderen.
Z500
(@z500)
Oké bedankt voor je reacties.
Hoe kan ik ze dan verwijderen of ontzichtbaar maken?
Dat kan toch gewoon bij links? En dan staat er een rijtje waarbij staat ‘verwijderen’. Gewoon daar op klikken.
En anders klik je bij de desbetreffende link op ‘bewerken’ en onderaan staat dan ‘zichtbaar’ ja/nee en dan klik je dus op nee.
Suc6!
Z500
(@z500)
Oké heel erg bedankt voor je hulp, het is helemaal zoals ik het wil dankzij jou 😉