Ondersteuning » Code oplossingen gezocht » 15 must-have plugins voor WordPress website kleine bedrijven?

  • Wat zijn de 15 plugins die je absoluut moét hebben als je een klein bedrijf hebt met een kleine WordPress website? (bijvoorbeeld ZZP, eenmanszaak)

    15 plugins die je moet downloaden als kleine ondernemer met een small WordPress website?

    Wie kan er een aantal in dit bericht plaatsen?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • – Een SEO plugin, zoals All in one SEO pack.
    – Een Google XML sitemap zoals google-sitemap-generator
    – Een contact formulier naar keuze
    – Een Lightbox plugin voor foto’s (in jquery)

    Ik heb er maar 4 die ik in elke website gebruik. Verder is het afhankelijk van het ontwerp en de vraag van de klant.

    -Social Media Widget = voor in sidebar om op diverse manieren in contact te komen.
    – WP Photo Album Plus voor fotoalbum’s.
    – Fast Secure Contact Form = voor een contactformulier op een pagina.

    Dit zijn de zelfde soort als hier boven vermeld maar andere.
    Kijk zelf maar welke het handigste zijn.

    Thread starter Gebruikers

    (@gebruikers)

    Dank jullie wel. Zijn er nog andere mensen die hun lijst met beste plugins willen delen?

    Heb je de mogelijkheid om op de homepage van een WordPress website je telefoonnummer duidelijk zichtbaar te maken? Is daar een plugin voor?

    De header van de site is al gemaakt en daar wordt bewust geen telefoonnummer in vermeld.

    Thread starter Gebruikers

    (@gebruikers)

    Heb ook een plugin sectie gevonden op de WordPress site met de meest populaire WordPress plugins.

    Thread starter Gebruikers

    (@gebruikers)

    Goede plugins die je ook moet hebben als eigenaar van een WordPress site:

    – Google Analytics for WordPress
    – Simple 301 Redirects
    – WordPress Database Back-up
    – TweetMeme Retweet button (optioneel)
    – W3 Total Cache (belangrijke plugin voor snelheid optimalisatie)
    – Contact Form 7
    – Efficiënt Related Posts

    Thread starter Gebruikers

    (@gebruikers)

    – Social Sharing Toolkit (van Marijn Rongen) of Tweet, Like, Google plus one, and share (van Sudipto Pratap Mahato)
    – WordPress SEO van Yoast (of All In One SEO)

    WPML is een aanrader wanneer je de website in meerdere talen wilt vertalen en tonen.

    WP Pages gebruik ik zelf om een customisable lijst je met pagina’s weer te geven op lange categorie pagina’s.

    simple page ordering om de pagina’s die je als menu weergeeft op je website te schikken, gemakkelijk met klik-and-drag functionaliteit.

    Exclude Pages om te beheren welke pagina’s er exact vertoond worden op in de pages list.

    Dit zijn enkele die ik er niet tussen zag staan maar die wel handig zijn. Zo heb ik zelf nog 25 plugins die ik regelmatig gebruik voor mijn klanten, maar dat wisselt per doel van de website.

    ipv Contact form 7 zou ik adviseren Fast Secure Contact Form.
    Dit omdat er ook een autoreplyer ingebouwt is. Staan wel zo netjes. Mocht je een voorbeeld daarvan willen zien. Let me know 😉

    Succes !

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘15 must-have plugins voor WordPress website kleine bedrijven?’ is gesloten voor nieuwe reacties.