Ondersteuning » Code oplossingen gezocht » 127.0.0.1 heeft de verbinding geweigerd.

  • Hoi!

    Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!

    Op mijn website heb ik een kennisbank. Hier staat de pagina ‘digitale producten’ tussen.

    Normaal deed dit het prima, maar nu krijg ik de melding ‘127.0.0.1 heeft de verbinding geweigerd’ op deze pagina en elke pagina die daaronder ligt.

    Het is zo opgebouwd: kennisbank -> digitale producten -> allemaal artikelen die te maken hebben met digitale producten.

    Alles wat dus onder het digitale producten artikel valt werkt niet meer.

    Daar krijg ik overal bovenstaande melding.

    Ik heb geprobeerd om een nieuwe pagina met dezelfde gegevens te maken, maar dan krijg ik weer exact dezelfde melding.

    Maar als ik een pagina maak met als URL ’test’ dan doet die het zonder problemen.

    Heb mijn hosting ook al gecontact, maar die zeggen dat het aan WordPress ligt.

    Hoe kan ik dit oplossen?!

    Alvast bedankt!

    De pagina waar ik hulp bij nodig heb: [log in om de link te zien]

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Moderator Jeroen Rotty

    (@jeroenrotty)

    Support Moderator

    127.0.0.1 is het IP adres van je eigen computer, dus dat klinkt vreemd. Heb je de site zelf eerst lokaal gemaakt en dan overgezet? Het lijkt er op dat er nog een verwijzing naar je eigen PC gemaakt wordt op die pagina? /kennisbank kan ik bereiken en de URL’s die ik daar zie staan ook. Die werken dus.

    Jeroen

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Het onderwerp ‘127.0.0.1 heeft de verbinding geweigerd.’ is gesloten voor nieuwe reacties.