Ondersteuning » Algemeen WordPress » 1 van mijn 2 WordPress accounts verwijderen

  • Goedemiddag,

    Over de jaren heen heb ik diverse wordpress websites gehad en zit ik nu met een 2-tal wordpress accounts. Nu wil ik een van deze account volledig verwijderen aangezien ik het mailaccount wat eraan vastzit ook wil verwijderen zodat ik alles via dezelfde mailbox kan gaan doen. Nu weet ik waar ik een wordpress account kan verwijderen, echter wil ik de gekoppelde websites wel behouden. Ik heb mijn andere wordpress account al toegevoegd als beheerder maar weet nu niet of de wordpress sites behouden blijven bij het verwijderen van het andere (hoofd)account. Ik kan als beheerder ook niet het hoofdaccount verwijderen bij gebruikers en zie ook geen mogelijkheid om het eigenaarschap over te dragen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

    Met vriendelijke groet,
    Merijn

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Moderator Jeroen Rotty

    (@jeroenrotty)

    Support Moderator

    Dag @merino1987,

    Gaat dit gewoon over een WordPress.org omgeving?
    Dan kan je vanaf het beheerderaccount die je wilt houden toch simpelweg een andere beheerder verwijderen en daarbij kun je kiezen om content te veranderen van eigenaar.

    Voor .com support ga je daar best ten rade:
    https://en.support.wordpress.com/

    Jeroen

    Thread starter merino1987

    (@merino1987)

    Dag @jeroenrotty,

    Dank voor je reactie. Het zijn de standaard websites van wordpress zoals http://cyclingmerino.wordpress.com. Ik heb mijn andere account al als beheerder toegevoegd maar kan het eigenaar/beheerder account niet verwijderen. Ik heb ook al geprobeerd het account te verwijderen via de optie content overzetten naar andere gebruiker maar krijg dan ook een foutmelding ‘Er is een fout opgetreden bij het verwijderen van @merijnvdberg1987’. Volgens mij zouden dat de standaard opties zijn voor het verwijderen van een account.

    Er is natuurlijk de optie account permanent verwijderen. Maar ik vermoed dat ik dan de sites waarvan het account ‘eigenaar’ is dan ook verwijderd worden ondanks dat ik mijn andere account wel als beheerder heb gekoppeld.

    Groet,
    Merijn

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 8 maanden geleden door merino1987.
    Moderator Jeroen Rotty

    (@jeroenrotty)

    Support Moderator

    Hallo Merijn,

    Voor .com accounts kunnen we je hier niet helpen en zou ik het zelf ook niet weten. Zoals in mijn vorig bericht ga je hiervoor best ten rade bij de support van .com.

    Ik sluit hierbij dit topic.

    Groet,
    Jeroen

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘1 van mijn 2 WordPress accounts verwijderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.