• Opgelost appieke

(@appieke)

Hey Hey,

Na reeds een tijdje te zoeken op het web en niet gevonden te hebben voel ik mij toch genoodzaakt om hier een topic’je te posten. 🙂

Website die ik aan het opstarten ben ; http://www.boenkerop.be

Kun je als je een bericht maakt dit op de homepage posten als ook dat zelfde bericht op een andere pagina.

voorbeeld:

Ik heb een youtube-filmpje dat ik wil posten, dit filmpje heeft met humor te maken dus wil ik dit op de pagina ‘fun’ hebben, maar op mijn homepage wil ik alle laatste 10 gepubliceerde berichten ofzo, van alle onderwerpen door elkaar.
    Op de andere paginas wil ik dan enkel de berichten die met de titel van die pagina te maken hebben.

hopelijk is dit te fiksen, en wil er me iemand op een eenvoudige manier helpen 🙂

alvast bedankt!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Anonymous User 9027739

(@anonymized-9027739)

Het makkelijkste is: twee categorien meegeven aan een bericht: algemeen en fun, dan kun je ook de categorien aan je menu toevoegen: voila het resultaat.

Maar dit kun je ook oplossen door voorwaarden te stellen aan de loop. Maar aangezien je een theme gebruikt…

Thread starter appieke

(@appieke)

ah dus in de plaats van paginas kan ik ook categorieen toevoegen aan het menu, dat wist ik niet. en hoe flik ik dat?

ja ik gebruik een theme, maar is chip life, kun je tot in het kleinste detail bewerken naar je eigen keuze.. wel heel handig als je een beginner bent zoals ik.

Thread starter appieke

(@appieke)

je bent trouwens al bedankt voor het snelle antwoord!

Anonymous User 9027739

(@anonymized-9027739)

Naar Admin>Weergave>Menu>daar even kijken, dan zie je links wel categorien staan.

Spreekt voor zich dan.

Maar dit is het handigst, zonder plugins etc. Ik denk dat ze er wel zijn. Misschien hebben anderen daar ervaring mee, maar zo moet het ook kunnen.

Succes!

Thread starter appieke

(@appieke)

gelukt, vriendelijk bedankt!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Het onderwerp ‘1 bericht op meerdere paginas’ is gesloten voor nieuwe reacties.